×~ بانــــو و آقــــــــا ~×

آپارتمان کوچیک خانوم خونه و آقای خونه

×~ بانــــو و آقــــــــا ~×

آپارتمان کوچیک خانوم خونه و آقای خونه

×~ بانــــو و آقــــــــا ~×

♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْر

وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِین


▬▬▬▬▬▬▬♥▬▬▬▬▬▬▬
♥...إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا...♥
▬▬▬▬▬▬▬♥▬▬▬▬▬▬▬

خانومی متولد:25شهریور1375

آقاییش متولد : 13شهریوری1370

شروع با هم بودنمون:10 مرداد 1393

اولین باری که دست همو گرفتیم: یکشنبه 12 مرداد1393

دو تا شهریوری خاص:)
ღ♥ღ♥ ღ♥ღ♥ღ♥ ღ♥

آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است:

❤آقا کنار بانو، بانو کنار آقا❤


😍توجه بفرمایید که ، کامنت هاتونو همینجا جواب میدم:)😍


▬▬▬▬▬▬▬♥▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬S▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬H▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬A▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬H▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬A▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬B▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬♥▬▬▬▬▬▬▬

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥

✗به امید خوشبخت شدنمـــون✗

♥♥
♥♥♥
♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کانال تلگرام ما:
telegram.me/shin13

(◡‿◡✿)فهرست کتابخونهـ
(◡‿◡✿) صندوق خونهـ
(◡‿◡✿) آخرین نامه ها
  • ۱۸ اسفند ۹۴، ۱۷:۰۷ - خانوم فیروزه ای ※※
    :)))))))))))))
  • ۱۴ اسفند ۹۴، ۰۰:۲۶ - فروغ حیدری گوجانی
    عالی
(◡‿◡✿) نویسندگان

دمی خوش...

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ




 🌾

از سحر عطر دل انگیز تو پیچیده به شهر

باز دیشب چه کسی خواب تو را دیده به شهر

دیدم از پنجره ی خانه هوا طوفانی‌ست

بار دیگر نکند بال تو ساییده به شهر

رود اروند خبر داده به کارون که نترس

دلبر ماست گمانم که خرامیده به شهر

مصلحت نیست هوا عطر تو را حفظ کند

شاهدم ابر سیاهیست که باریده به شهر

شاهدم این همه نخل‌اند که ایمان دارند

هیچ کس مثل تو آن روز نجنگیده به شهر

همچنان هستی و می‌جنگی خود می‌دانی

دشمنت دوخته از روی هوس دیده به شهر

مثل طفلی که بچسبد به پدر وقت خطر

شهر چسبیده به تو، خون پاشیده به شهر

💌



 لب های تو
با شعر عجین است؛
عجیب است...!
ما پسته ندیدیم
شکر داشته باشد ...!!


قبل از هرچیزی ممنون از مـــــــاه بانـــــــوی قشنگم برای پست فال حافظش


پ.ن

این پست و پست قبلی؛

تایپوگرافی عکس هارو خودم انجام دادم.

دفعه اولم بوده:دی

انقدرم ذوق داشتم که ول کن نبودم ،

سه ساعت بکوب فقط طراحی کردم

آخرشم صدای آقای خونه دراومد:دیییی

(البته شایدم حسودی کرده که من به مانیتور بیشتر از اون نگاه کردم امروز خخخ)



پ.ن2:

یه لینک خوب پیدا کردم که پست آیکن های قشنگی داره.

کلیک کنید



پ.ن3:
کانال تلگرام یادتون نره:))
telegram.me/shin13



  • خانومــِـــ خونهـ

نامه ها  (۷)

سلام
میشه یکم بیشتر توضیح بدید
من کنترل ای را که میزنم صفحه ای که توش متن را نوشتم قفل میشه و یه لایه دیگه باز میشه و بعد ابزار سلکت را که میرنم روی هر حرفی که میزنم جابه جا نمیشه!!!
  • سین بانو ..
  • چه عکس‌نوشت‌های زیبایی ..
    از چه نرم‌افزارِ فتوشاپی استفاده می‌کنید؟
    خانومـِ آقایِ شین میگن که:
    فتوشاپ cc2015
  • مـاه بـانو :)
  • وظیفـست بود عزیز تر از جان :×

    قربونت برم .. این چه حرفیه مگه چیکـار کردم عزیزم ^ـــ^

    ما بیشتـــــــــر 3>
  • عابدین چالش
  • عاشقان را گر در آتش می پسندد لطف دوست 
    تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم 

    ممنون بابت نکته زیبایی که در عکس نوشت زیباتون بوده : 
    ما پسته ندیدیم 
    شکر داشته باشد ...!! 

    به امید موفقیت 
  • رایحه بانو
  • سلام
    آخی
    اتفاقا میخواستم ازتون بپرسم من دوست داشتم یاد بگیرم این طراحیو تو فوتوشاپ انجام دادید؟
    چطوری بعم یاد میدید؟^ــ^
    خانومـِ آقایِ شین میگن که:
    سلام.
    فدایت بشم
    مسلما هر چیزی یه اصولی داره.ولی من چون خودم اکتشافی فهمیدم بی قاعده و اصوله خخخ

    اول لایه ی متن رو با یه لایه خالی مِرج کردم(cntr+e) بعد با ابزار سلکت دونه دونه حروف رو انتخاب کردم و اونجور که خواستم چیدم.بعد با عصای جادویی نقطه هارو انتخاب کردم و رنگشونو عوض کردم:دی
    همین:))))))))))))))))))
  • صآب خونـه
  • چقد قشنگ طراحی میکنید از چی استفاده میکنید ؟
    خانومـِ آقایِ شین میگن که:
    فتوشاپ و ابزار selecteخخخ
    نظر لطفتونه
  • مهندس رضا عباسی
  • عالی بود
    استفاده ی کافی را بردم

    نامه بفرست

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">